Hanna min räddning! fick nått att skriva nu :P

Det första du tvättar i duschen? - Håret :)
Gillar du kaffe? - usch nej! Fast när det är blandat kaffe och choklad som finns i kaffe automater så är det gott! :D
Hur mår du just NU? - Jovars! ;D
Berätta om din senaste dröm - Kom inte ihåg.. ;P
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - Nja.. tror inte de...
Vad vill du ha just nu? - Allt gott! ;o
Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - Bita i glass? Nej tack! ;D
Använder du smileys? - haha jaadå! :D Annars tror alltid alla att man är typ sur! ;o
Har du träffat någon kändis? - Typ inte.. Carola? (a' haha :P
Gillar du keso? - Har inte smakat.. Ser läbbigt ut!
Vilken låt hade du sist i huvudet? - Minns inte.. Men dålig var den! ;o
Hur många länder har du besökt? - 2 (a' turkland och estland :D
Är dina föräldrar stränga? - När dom måste, men annars är dom ganska oseriösa.. ;P
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Haha nee ;P 
Glittrar någonting i ditt rum just nu? - nee..
Brukar du hyra film? - Bara när jag är hos Hanna.. Har aldrig hyrt film annars :)
Var kommer du vara på lördag? - Hemma o titta på film hoppas jag ;D
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - Ibte vet jag..
Vad åt du till lunch? - Billys panpizza ;D
Har du lockigt hår? - När jag duschat, använt hårmousse och sedan spraya mina "lockar" så får jag lite! :D
När grät du senast? - Vet inte.. Men jag lossasgrät idag! :D
Har du gått in i en vägg någon gång? - Ja försöker undvika väggar.. ;)
Favoritårstid? - Sommar ;P
Vem höll du senast i handen? - Vet inte..:)
Sover du med TVn på? - Ne?
Tycker du att du är gammal? - Haha ne verkligen inte!
Är du mörkrädd? - Ibland :P (oftast (a')
Gillar du ditt liv just nu? - jodå,..
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - Ja men sist fick jag ändå inte bada! ;(
Har du bra syn? - Klart jag har! (Läsglasögon räknas inte)
Var är dina föräldrar just nu? - Uppe, ser säkert på tv :)
Vad har du på dig just nu? - Kläder ;D
Vad var det senaste du köpte? - Vet inte, säkert godis.. :/
Hatar du mer än 3 personer? - Inte som jag kommer på :)
Äger du ett vapen? - Jag är ett vapen! :D
Gillar du ditt hår? - Jorå!
Gillar du dig själv? - Ne..
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - Mamma (a'
Hur ofta använder du MSN? - Är alltid inne iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0