Uppdateringen! //Hanna

Elsa uppdaterar typ aldrig så jag måste göra det åt henne, men då blir ju hennes blogg lite roligare också! ;P
Men iaf så har elsa praoat denna vecka på indiska, och det tyckte hon var kul troja. Men denna vecka ska hon praoa på willys ist (elsa du borde inte gjort det, willys är säkert aptråkigt!! :O) Vi får bara praoa en vecka på våren!!!
Iaf så är det kul att gästblogga här hihihihi :D Men jag vet inte vad jag ska skriva eftersom jag måste hålla mig till elsas liv. Och det jag vet är att hon är inne på facebook nu, så PASSA PÅ OM NI VILL CHATTA! :D

Annars får ni ha en bra vecka, elsa kommer inte ha det för hon ska va på willys.... //Hanna

Klicka på bilden för att komma till min blogg, ett MÅSTE ;D <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Eller inte... (a) :] <3

2010-11-15 @ 21:44:58
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0