inte alls kul!!

När jag kom hem från indiska idag så hade jag jätteont i huvudet, jag frös och tänkte att jag skulle ta ett långt bad efter maten. Men sen när jag hade legat i badet i typ 5 min så satte jag igång bubblorna (vi har bubbelbad) Och då började det att dyka upp små svarta saker i badet! (de kom ur rören för ingen har haft på bubblorna på så länge) Och jag flyger upp ur badet för jag vill inte bada med små äckliga svarta saker! Och jag tänkte att jag skulle duscha istället men självklart ska då varmvattnet vara slut!! Så nu sitter jag och tycker synd om mej! Tror inte att jag vill bada på ett bra tag nu..

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHHAAH synd! :D

2010-11-12 @ 18:31:37
URL: http://hansaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0